torsdag 29 december 2011

Årets sista dagar

Hej på er!
Hur spenderar ni årets sista dagar? Själv har jag besök av en kompis, Emma, som jag för ett par månader sedan besökte i Dublin. Hon ska bo här hos mig över nyår. Nyårsafton kommer spenderas här hos mig, tillsammans med flera goda vänner, samt pojkvännen. Vi ska laga 3-rätters middag och bara mysa hela kvällen lång.  Det är vad jag kallar den ultimata nyårskvällen. Självklart blir det uppklätt, som hör nyårsafton till. :)

Här kommer lite nyheter i butiken:


Nätt liten byrå, eller nattduksbord 750.-


Bredd: 44 cm
Djup: 31 cm
Höjd: 73 cm

Vackra beslag & snyggt sliten...

Underbart sminkbord i vitt med tre speglar och en låda 2.400:-

Bredd: 83 cm
Djup: 44,5 cm
Höjd: 146 cm


Bord med två hyllplan under samt en låda 850:-

Kanske som nattduksbord eller varför inte ha skrivare och andra saker på den

Bredd: 55,5 cm
Djup. 45,5 cm
Höjd: 76,5 cm

50-tals skänk med rundade kanter 1.800:-

Skänken har plats för mycket bakom dörrarna

Bredd: 136 cm
Djup: 46 cm
Höjd: 115,5 cm


Pidestal i sliten färg 250:-

Nött och charmigt, med plats för en blomma
Höjd: 103 cm

Trären byrå med fyra lådor 1.800:-

Bredd: 94 cm
Djup: 47,5 cm
Höjd: 100 cm




Det var årets sista saker, i morgon är butiken stängd och öppnar igen Lördagen den 6 januari. Men som vanligt går det att ringa så kommer jag och öppnar. :)

Nu önskar jag er alla ett riktigt gott slut på 2011 och ett Gott nytt 2012!

Kram och kram

3 kommentarer:

  1. Hej och tack för den fina kommentaren. Hoppas du har det bra, vill så gärna komma till din butik, kommer framöver ska försöka någon lördag. Jag gillar linneskåpet med rundade hörn. Superfin. Ha ett gott nytt år. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Så fina möbler du visar, den lilla byrån är helt underbar!
    Vill önska dig ETT GOTT NYTT ÅR!!
    ♥ /Cia

    SvaraRadera
  3. Ohh den där pidestalen är jag lite nyfiken på. Skrev hos "vita novum" på facebook också ang. en pall eller liknande som jag är intresserad av. Har en lykta i vardagsrummet som just nu står på golvet. Vill gärna ha upp den på något.

    Mvh/ Gabriella

    SvaraRadera