onsdag 2 november 2011

Lägg ett bud!

Hej!

Idag har ni chansen att fynda. Lägg ett bud på följande två möbler, behöver göra plats för andra möbler. Finns inget lägsta pris, alla bud är välkomna!



Fållbänk  med följande mått:
Bredd: 180 cm
Djup: 63 cm
Rygghöjd: 80 cm


Under locket finns plats för en hel del grejer.

Unik stol-säng

Här är den utfälld. En kul möbel. :)


Tänk er vad fin fållbänken skulle bli med vitfärg och lite fårskinn. Perfekt att göra klar till jul.

Back to work!

Kram och Kram

2 kommentarer:

  1. Superfina båda två. Bänken/soffan liknade den jag köpte till min dotter för några veckor sedan. Jag har den på min blogg. Ha så bra. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Fållbänken är nog riktigt gammal och säng/stolen verkar både praktiskt och finurlig.
    Jag har med lite tur kommit in i datorn och passar på att kika runt. Förmodligen blir nästa köp - en dator, aj så tråkigt!
    Ljuvliga bilder på Chico, han är sååå fiiiin!

    Ha det gott Karin,
    Kram från mig

    SvaraRadera