torsdag 9 juni 2011

Slagbord och Byrå

Hej!




Idag är det en riktigt innefixardag. Regnet öser ner och det är grått och mörkt så långt man ser. Jag har knäppt lite bilder på ett par nya saker och nu ska jag snart ta tag i en liten ommöblering och städning. Det är möbler överallt känns det som. :)




I söndags var jag på auktion och kom hem med tre fina möbler, jag ska visa er två stycken idag och den tredje möbeln kommer ut så snart jag gjort klart den.






Vacker gammal byrå med tre lådor kostar 1.500:-



Bredd: 96 cm
Djup: 44 cm
Höjd: 81 cm




Byrån har riktigt fina beslag och det är lätt att dra ut lådorna...




Ett riktigt gammalt slagbord, i grå/vit färg 4.500:-





Bordet har lådor på båda sidor, mycket charmigt bord tycker jag




Bredd med nedfällda skivor/ en skiva/ Full storlek: 49 cm/ 82 cm/ 133 cm

Djup: 104 cm

Höjd: 75 cm













Bordet är mycket nätt och praktiskt, för att inte tala om att det är ett riktigt vackert!




Bestäm hur stort du vill göra bordet....




Som sagt, nu ska jag ta itu med städning och möblering här. Hoppas ni har en bra dag, trots regnet!


Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar