måndag 2 maj 2011

Butiken fyller 2 år idag!

Den 2 Maj 2009 slog dörrarna upp för första gången till Vita Novum på Storgatan 39 i Ludvika. Jag var nervös, spänd, förväntansfull, livrädd och såå Stolt! Idag, två år senare kan jag bara tacka mig själv att jag vågade satsa, för att öppna butiken var det bästa jag gjort. Jag trivs enormt bra med mitt jobb, och skulle inte kunna tänka mig att göra något annat.


De här 2 åren har gått otroligt fort och jag har lärt mig väldigt mycket. Jag ser fram emot att kliva in på år 3 nu...


Det är ju enbart tack vare er kunder som butiken finns, så för att fira butikens 2 års-dag ger jag er

10% rabatt på samtliga saker i butiken!

(Erbjudandet gäller t.o.m. Söndag den 8 Maj.)




Stort Tack för att ni handlar hos mig och gör så att jag kan behålla det bästa jobb jag någonsin haft.

Stor kram till er alla!

2 kommentarer:

  1. Grattis Karin!
    Hoppas Du får många fina år med Din butik.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Hej ja det är inte helt enkelt att öppna eget men som du säger så är det bara att vara stolt över sig själv att man vågade ta klivet och uppfylla drömmen. Ha en trevlig helg i butiken önskar vi på Vitt & vackert

    SvaraRadera