lördag 16 april 2011

Bord för alla smaker

Hej!


Solen skiner och idag efter jobbet väntar en mycket efterlängtad mjukglasspremiär med ett par goda vänner. Ser verkligen fram emot att få sätta tänderna i en smarrig mjukglass med chokladströssel!


Idag tänkte jag visa er ett gammalt charmigt bord, som man kan använda på lite olika sätt...


Ute på balkongen gör bordet sig perfekt, med lite våriga blommor som påskliljor och penséer i en zinkbalja

Bredd: 108 cm Djup: 59 cm Höjd: 74,5 cm Eller varför inte som serveringsbord?
Duka upp en härlig buffé till påsk på det härligt nötta bordet


Eller ställ det vid läshörnan, där du sitter med en kopp te och en bra bok om kvällarna


Pris: 1.500:-


Bordet lämpar sig även att ha laptopen på, som en liten arbetsplats...


Ja man kan använda bord på många ställen. Ni har säker många fler förslag.


Igår kväll hade jag en riktigt trevlig fredagskväll då jag fick hundvakt ett par timmar och var ut och käkade med en kompis och två av hennes vänner. Det blev ett mycket bra avslut på veckan.

I morgon ska jag åka och kika på en gammal gård, hoppas på att det finns mycket godsaker att plocka med mig till butiken.


Nu önskar jag er en riktigt trevlig helg!


Soliga Kramar Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar