torsdag 2 december 2010

Möbeltapetsering...

Hej på er!
Denna dag har spenderats med nubb och hammare i handen. Jag har fått hjälp av min kära mamma och syster att klä om en fåtölj. Det är en ganmal ekfåtölj som har blivit svart och fått på sig mysig fuskfårpäls i grått...
Fuskpälsen passar så bra nu i juletider tycker jag. Och fåtöljen är en riktigt tomte-fåtölj, som man vill ha hemma när det är dags för julklappsutdelningen. Eller hur?



Fåtöljen är från 1900-talets början...


Höjden är 95 cm och bredden över armstöden (där det är som bredast) är 74 cm
För prisuppgifer se: www.vitanovum.se


Fåtöljen passar bra ihop med denna svarta byrå som också finns i butiken.
Pris: 1.500:-


Se så snyggt!
Det var allt jag hade att visa er idag. Nu vill jag önska er en riktigt skön Torsdagskväll!
Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar