onsdag 29 december 2010

Julhelgen har passerat...

Hej på er!
Jag hoppas verkligen att ni haft en riktigt skön julhelg med mycket god mat, familj och vänner. Många är tillbaka på jobbet, medan vissa kanske klämt in ett par semesterdagar denna vecka för att få långledigt. Själv har jag haft extraöppet under måndag och tisdag. Idag är det öppet som vanligt och i morgon torsdag är jag bara här mellan 12 och 15, sen är det dags för nyårsfirande för mig också!
Här i butiken fortsätter Mellandagsrean:
10 % rabatt på ALLT i butiken!!
Här är en kommod som finns till salu i butiken:
Höjd: 58 cm/ 87 cm
Bredd: 63,5 cm
Djup: 46 cm


Kommoden passar perfekt i en liten hall, eller som sängbord med bok eller favorittidningarna i...
Pris: 1.200:-

Jag har faktiskt varit med om min allra bästa julhelg någonsin. På julafton var jag som vanligt hemma hos mina föräldrar, lika mysigt som alltid. På juldagen kom pojkvännens barn, hans syster och hans mamma och så blev det julafton igen. Underbart!

Mycket god mat har man ätit, och i år var julbordet godare än godast tycker jag. Har aldrig varit så sugen på julmat som jag var i år!
Avslutningsvis tänkte jag visa er ett par bilder på Kasper, vår katt som bor hemma hos mamma och pappa. Han har varit med och firat jul i 17 år, men i år låg han mest och sov.


Här ligger han och sover i mammas fina jugendstol


Kan man bli sötare?
Snart kommer det hagla inlägg här på bloggen för jag ska verkligen lägga på ett kol efter nyårshelgen och få fram en massa grejer! Har haft lite vila nu under jul som ni säkert märkt. Men ibland behöver man ladda upp batterierna helt enkelt.
Jag önskar er alla en riktigt härlig dag!
Stor Kram, Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar