onsdag 22 december 2010

Dan före dan före dopparedan...

Jajemen! Idag är det Dan före dan före dopparedan och ute är det nästan 30 minusgrader!!
Det har varit en lugn och skön dag i butiken, jag misstänker att de flesta av er håller er inomhus idag. Själv höll jag mig inne hela förmiddagen då det fixades lite julgodis hemma. Det enda som är kvar att göra är att lägga in sillen i massa smaskiga röror. Mums! :)








Bränner ni liksom jag ner en massa ljus varje dag och tycker att Solstickans tändsticksaskar är ruskigt fula?

Dekorera dem som du tycker, så de passar hemma hos dig!




Lite knappt en timme kvar av denna dag, i morgon har jag öppet mellan 12-15 innan det är dags för mig att ta julledigt. Då kommer jag ha två nya saker att visa er, som jag ska måla på en sista gång nu.
Vi ses i morgon!
Kram på er i kylan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar