onsdag 20 oktober 2010

Ny energi

Hej!
I Fredags morse åkte jag och min pojkvän iväg till Mora på en liten minisemester. Det blev en riktigt lyckad helg med en hel del antik- och loppisbesök, jacuzzi och ångbastu varvat med riktigt god mat & sömn på ett fint hotell. När vi kom hem i söndags kväll var man riktigt utvilad.
Både måndagen och tisdagen spenderades här i butiken tillsamammans med pojkvännen, slipning, målning och ommöblering stod på schemat. Kände mig hur full i energi som helst efter helgen. Tänk vad några dagar borta kan göra...

Tusen tack till Emmah som höll ställningarna i butiken under lördagen!

Här kommer lite nyheter som finns i butiken:

Vitmålad och nätt byrå med lätt svängda ben 1.500:-
Golvlampa som ger riktigt mysigt sken SÅLD


Bredd: 96 cm
Djup: 48,5 cm
Höjd: 78 cm


Vackra beslag pryder byrån...


Byrån har tre rejäla lådor som slukar massor...



Ljuvligt Bord i rokokostil 1.500:-



Bredd: 100 cm
Djup: 65 cm
Höjd: 73 cm




Bordet har många vackra detaljer....




En fröjd för ögat...






På bordet står dessa vackra ljusstakar och sprider myskänsla i butiken...


Paret ljusstakar kostar 300:-

Vackert bord med svarvade ben passar bra tillsammans med denna spegel som finns i butiken.
Bordet kostar 950:- och spegeln kostar 600:-
Bredd: 76 cm
Djup: 48 cm
Höjd: 75 cm
Ett nätt bord som passar nästan var som helst i hemmet...


En liten pall för 250:-

Bredd: 46,5 cm
Djup: 26 cm
Höjd: 25 cm
Bondrokoko-bord 1.200:-

Diameter: ca 80 cm
Höjd: 77 cm


Bordet är dukat med champagneglas från Kosta

Charmigt gammalt bakbord 500:-
*RESERVERAT*
Passar utmärkt i Shabby Chic hemmet
Bredd: ca 116 cm
Djup: 60 cm
Höjd: 8,5 cm
Jag har mer saker på gång bak på lagret. Ska försöka måla en vända idag. Men jag tror jag ska ta det lite försiktigt, för i morse vaknade jag med tidernas ömmaste nacke och axlar. Tror att jag överansträngde de delarna igår när jag var här hela dagen och jobbade. Tack och lov har jag en vetekudde från Pernilla (Atelje Smått och mått) som jag värmt flera gånger idag. Jag kan varmt rekomendera den till er. Kika gärna in i hennes E-butik och köp en ni med. Eller ge bort en i julklapp kanske. Det är ju helt klart dags att börja fundera ut vad man ska köpa...
Nu kurrar det i magen, dags att äta lite lunch innan jag ska måla lite.
Hoppas ni har en riktigt bra dag, trots att kylan börjat krypa sig fram nu.
Stor Kram, Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar