onsdag 1 september 2010

Läckert med Högblankt...

God Morgon på er!
Idag blev det ett förmiddagsinlägg innan min morgonpromenad. Himlen är blå utanför fönstret och jag ser fram emot att gå ut och gå i den sköna höstluften. I går observerade jag att löven har börjat få färg och så klev vi in i September. Nu är det verkligen höst.
Nu ska jag visa er två nya saker som finns i butiken. Jag har ju hittat en ny färg som jag tycker blev riktigt snygg. Högblank röd...
Riktigt unikt Sideboard som du garanterat blir ensam om att ha hemma
SÅLD

Insidan i teak med hyllor och två lådor...

Dörrarna är välvda på ett riktigt snyggt sätt...


Små söta beslag i form av snäckor pryder denna unika möbel...


Bredd: 135 cm
Djup: 45 cm
Höjd: 83,5 cm
Hittade denna vackra gamla fotogenlampa på söndagens auktion
600:- kostar den


Visst är det mysigt med fotogenlampor?
Höjden på denna är 46 cm
Jaha, det var två nya saker från mig. Idag är butiken öppen som vanligt och jag ska fortsätta måla några saker så att jag snart kan visa er mer nytt. Fick en hel del på söndagens auktion som jag ser fram emot att sätta penseln på.
I morgon Fredag kommer butiken dock att vara stängd. Då åker jag på mässa, vilket jag verkligen ser fram emot. På Lördag är det öppet som vanligt igen.
Missa inte tävlingen som pågår här på bloggen. Klicka på bilden till höger längst upp på sidan för att delta.
Hoppas solen skiner på er idag!
Stor Kram, Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar