torsdag 5 augusti 2010

1860-tal...

Hej kära läsare!
Idag har det varit en sån där underbar dag här i butiken. Många goa och trevliga stamkunder har varit på besök. De har i vanlig ordning öst komplimanger över mig och butiken. Det värmer så enormt mycket ska ni veta! Utan er skulle inte min butik finnas...
Så en STOR kram vill jag skicka till er alla!
Även idag har jag några nya saker att visa er. Bl.a. ett ljuvligt litet bord från 1860-talet:
Bredd: 70,5 cm
Djup: 45,5 cm
Höjd: 74,5 cm

Bordet är inte målat av mig utan charmigt skavt...

Bordet är SÅLT


Låda med nätt litet beslag...


Visst är väl bordet riktigt vackert?


Har även gjort en anslagstavla som nu finns till försäljning: 300:-
Tavlan är gjord av en gammal tavelram och hönsnät.
Till anslagstavlan hör 8 st vitmålade små klänypor samt några citat:
"Vi ligger alla i rännstenen
Men somliga av oss tittar på stjärnorna"
- Oscar Wilde
"Det högsta är ej att falla
Utan att resa sig efter varje fall..."



Smulor på bordet?
SÅLD
Eller så räcker det att ha den som prydnad för att den är så söt...
Nu ska jag invänta lite bärhjälp så att jag kan ta fram en lite större möbel här i butiken. Hur den ser ut får ni se i morgon.
Hoppas ni har en skön Torsdag!
Stor Kram, Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar