fredag 9 juli 2010

Semestertider

Hej på er!
Som jag lovade er igår har jag några nya grejer klara idag också som jag ska visa er. Sen tänkte jag faktisk be er om en tjänst. I morgon efter jobbet bär det av på semester för min del, en mycket efterlängtad sådan. Destination: Öland!
Jag kommer åka från Ludvika och vill stanna på varenda loppis jag kan komma över. Även antikbutiker & små charmiga fik. Så snälla ni som vet något bra ställe: lämna en kommentar här nedan.
Ute på trappen finns det några charmigt slitna möbler till salu...

Ljugarbänken är SÅLD
Bredd: 111 cm
Djup: 23 cm
Höjd: 54 cm


Sen har den svarta penseln varit i farten:


Svartmålad jugendbyrå 1.500:-


Bredd: 103 cm
Djup: 53 cm
Höjd: 81 cm
(Den svarta färgen är halvblank och på bilden är det blixten som gör byrån väldigt blank.)

Snyggt klaffbord i svart

SÅLD
(Här med ena klaffen nedfälld)

Och här med båda klaffarna uppe
Diameter 94,5 cm (Med båda klaffarna uppe)
( 49,5 cm med båda klaffarna nere)
Höjd: 75 cm

Jag hoppas på att ni är många som kan hjälpa mig med tips och ideér på mysiga ställen längs vägen. Kanske har just du en butik som jag kan komma och besöka!
Ha en härlig Fredag!
Stor Kram, Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar