onsdag 30 juni 2010

Vit som Snö...

Hej!
Efter nästan en hel veckas ledighet känner jag mig nu utvilad och pigg. Eftersom vädret har varit på topp några dagar nu har jag varit mycket ute i familjens sommarstuga. Det har blivit en hel del grillningar och fika. Men även ett par turer med kanoten och några sena kvällar med metspöt på bryggan.
Det är verkligen underbart med sommar!!
Idag blev det dock en lite regnig dag, men det kan ju också vara skönt. Morgonen spenderades då hemma, med lite blomstervård och tvätt av fönster. När det är så fint väder hinner man ju knappt vara inne och fixa sådana saker, så det är bäst att passa på. För nu verkar det ju bli en helt underbar helg med över 30 grader varmt!
Idag ska jag visa er två nya möbler, för helt ledig är jag ju aldrig. Har varit här några timmar då och då och fixat lite...
Ljuvlig Vitrinskänk
*SÅLD*
Bredd: 113,5 cm
Djup: 50 cm
Höjd underskåp/Total höjd: 100 cm /191 cm

En mycket trevlig möbel med avlastningsyta under vitrindelen. Här i butiken agerar skåpet barskåp...

Vitrindelen rymmer många vackra glas...


Underbar Skänk med vackra detaljer
*SÅLD*
Bredd: 103 cm
Djup: 56 cm
Höjd: 116 cm

Se så vackra lådorna är, med mönster av blommor...




Riktigt arbetad är denna vackra skänk, och så rymmer den en hel del.

Denna söta lilla bok "Snövit", utgiven 1910, SÅLD


Charmig plåtburk "Örebro Kex" 225:-

Det var allt för idag!
Hoppas ni har en bra dag!
Kram Karin

2 kommentarer:

  1. Superduper fina möbler Karin!!

    Inte katten är man helt ledig nån gång nej :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. Finns "förvaring för brev eller räkningar" kvar? Jättesöt ju!

    SvaraRadera