lördag 15 maj 2010

Till Resan...

Hej på er!
Visst har vi härligt väder idag? Det är ju riktigt varmt ute! Om 30 minuter stänger jag butiken och får vara ute och njuta. Det ser jag fram emot! Nu var det ett tag sedan det var bra väder.
Innan jag stänger tänkte jag visa er några nya saker som jag har i butiken. Kom ihåg att om det är något ni vill köpa men inte kan komma under öppettiderna så är det bara att ringa mig. Så bestämmer vi en tid om passar oss båda!
Visst är denna gamla resväska charmig? 225:- kostar den

Riktigt fint att ha en resväska hemma, kanske i barnrummet med söta nallar i?
Eller samla alla tidningarna i...

Inuti är resväskan klädd i en tidning från 1957...

Som ni vet älskar jag gamla burkar, denna kunde jag inte motstå att köpa.
125:- kostar burken



Hur söt blir inte denna med lite somriga blommor i?
75:- kostar den


Det var allt för idag! Igår när jag hade stängt i butiken var jag här och slipade och har påbörjat flera möbler som ska färdigställas inom ett par dagar. Så kika in här snart igen, så ni inte missar något!
Ha en underbar helg!
Kram Karin

1 kommentar:

  1. Karin!

    Det låter jättemysigt att våren är i Ludvika. Kan berätta att på Frösön kommer den smygande nu, vilket är mycket efterlängtat.

    Ha en trevlig söndag!

    Bästa hälsningar
    Maith

    SvaraRadera