lördag 29 maj 2010

Marknadshelg

Hej!
Lördag idag och marknaden har kommit till stan. Det är massor av folk ute på gatorna, Folkets Hus parkeringen är fylld med karuseller & det doftar brända mandlar och munkar överallt. Jag hann igenom som hastigast igår och köpte i vanlig ordning en sur jordgubbsrem som jag satt och smaskade på i butiken.

Idag har jag lite nya saker att visa er:
Det blir inte vackrare än så här. Se alla små detaljer som skrivbordet har...

Vackert vitmålat skrivbord SÅLT
Bredd: 115 cm

Djup: 64 cm

Höjd: 75 cm



Svarvade ben & söta beslag...

Det är en fröjd att göra läxorna vid detta bord...



Även på sommaren är det mysigt att tända ljus.
Höjd: 19 cm
Paret ljusstakar 250:-



Sött blommigt motiv, eller hur?
Höjd: 7,5 cm
50:-

I morgon bär det av på Bakluckeloppis för min del. Jag har faktiskt aldrig varit på en sådan tidigare, så jag är riktigt förväntansfull. Ska nog ta med mig kameran och knäppa lite bilder därifrån.
Nu får jag önska er alla en riktigt trevlig helg!

Stor Kram, Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar