torsdag 8 april 2010

Prins Eugen

Hej på er!

Hoppas att ni haft en riktigt bra påsk och att ni fått vara lediga och njuta av god mat och trevligt umgänge. Det har jag gjort!
Nu är det slut på påsklovet och dags att plocka fram lite nya saker till er:
Vacker kruka från Waldemarsudde. Formgiven av Prins Eugen 1915 och sedan 1950-talet ett av Sveriges mest älskade formföremål. Krukan tillverkas av Gustavsbergs Porslinsfabrik och finns i fem storlekar.
Diameter: 25 cm
Höjd: 13 cm
SÅLD
Vitmålad tallrikshylla *SÅLD*
Variera den med tallrikar, böcker och vackra gamla vykort...
Mått: 66 cm x 80 cm







Igår gjorde jag vårfint på trappan, med blommor och så har jag t.o.m. kunnat ta ut några småmöbler. Nu börjar det kännas som vår här faktiskt. I eftermiddag ska jag putsa butiksfönstrena hade jag tänkt. Det är ju 10 grader ute idag!

Jag hann tyvärr inte göra klart alla möblerna till idag, så det får bli en uppdatering i morgon eller på Lördag också. Har ett helt underbart skåp som strax är klart, ni kommer älska det. Jag lovar!

Ha nu en skön dag så hörs vi snart igen!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar