onsdag 21 april 2010

Kryddat med kärlek...

Hej!
Under helgen som gått har jag faktiskt mest målat åt mig själv. Det blev ommålnining av datarummet samt ett stort gammalt skåp som ska stå i rummet. Så därför har jag inte hunnit med så mycket målning i butiken. Men en del tid har jag såklart spenderat här under mina lediga dagar....
Underbar ljuskrona med plats för 6 st ljus SÅLD
Diameter: 30 cm

Nytt men nött...

Den lilla lyktan till höger som står ute på trappen är SÅLD
Höjd: 40 cm

Dessa charmiga kryddburkar kryddar köket med kärlek... SÅLDA
(5-8 cm höga)

Det var allt jag hade att visa er idag. Missa inte tävlingen som jag har just nu på bloggen i samarbeta med Carolines smyckeskrin. (Se inlägget nedan)
Nu är klockan tio i sex och det har blivit dags för att packa ihop för idag. Det har varit en mycket trevlig dag i butiken, med många härliga besök!
Nu väntar en skön onsdagskväll hemma.
Må så gott!
Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar