onsdag 14 april 2010

Härliga Vårväder...

Hej på er!
Idag strålar solen utanför fönstret och idag har jag för första gången i år haft dörren öppen i en hel timme. Det är så skönt att få lite frisk luft på sig, och höra hur folket går förbi utanför butiken. Men efter en timme blev det lite för svalt så då blev jag tvungen att stänga igen.
Min lediga tid har gått undan, som vanligt. Jag har hunnit med en Lördagskväll i Stockholm med stand up och mycket skratt, auktion på söndag och målning måndag och tisdag.
Här har jag några nya saker att fresta er med:
Trären chiffonjé med vackra beslag
SÅLD
Bredd: 85 cm
Djup: 43 cm
Höjd: 122 cm
Välj om du vill ha skrivklaffen uppe eller nere. Mycket praktisk möbel som dessutom är vacker att titta på...

Har du litet kök? Då passar detta lilla klaffbord perfekt...


Välj om du vill ha klaffarna uppfällda eller nerfällda...
Bredd: 84 cm (med klaffarna nere, varje klaff är 23 cm)
Djup. 51 cm
Höjd: 76 cm

SÅLD


Och så något till barnrummet...



Söt liten korgstol till barnrummet 350:-


Det var allt för idag, som ni vet har jag utlovat en tävling här på bloggen inom kort. Det kommer att bli en kort tävling, bara en vecka. I morgon kommer mer info om tävlingen och hur ni gör för att delta.

Ut i solen med er nu och njut!

Kramar från Storgatan 39 i Ludvika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar