tisdag 27 april 2010

1- års Jubileum!

Denna vecka firar vi att butiken haft öppet i
Det är egentligen först nu till helgen som själva 1- årsjubileumet är, men eftersom butiken kommer vara stängd på Lördag bestämde jag mig för att vi firar hela veckan istället.
ALLT I BUTIKEN 10% rabatt!
(Gäller t.o.m. Lördag 1/5)
Tänk vad fort det här året har gått och hur enormt mycket jag har lärt mig. Det är mycket jobb att vara egen företagare, men helt klart värt det. Att öppna butiken är det bästa jag någonsin gjort! Tusen tack till alla er kunder som gör detta möjligt!
I morgon kommer som vanligt en uppdatering med lite nytt.
*Många kramar till er*

1 kommentar:

  1. Grattis till jubileumet! Hoppas att det går över förväntan nästa år, eller ännu bättre...så att det blir många år.

    Pernilla

    SvaraRadera