tisdag 5 januari 2010

Nu är glada julen slut, slut, slut...

Hej på er!

Då var det nytt år, 2010! Jag tror att detta år kommer bli t.o.m ännu bättre än 2009. Under förra året förverkligade jag min dröm och öppnade butiken Vita Novum. I år får jag fortsätta leva i min dröm och utvecklas ännu mer, vilket jag ser fram emot. Stort Tack till alla kunder, utan er skulle jag inte kunna göra detta!
Eftersom det är röd dag i morgon är butiken stängd och öppnar igen på Torsdag och då kommer alla julsaker vara bortstädade ur butiken. Idag har jag tagit bort granen och tomtar och möblerat om och självklart tagit fram lite nya saker.
Idag tänkte jag visa er två möbler, som jag antagligen inte kommer att måla vita. För de är så vackra i trären färg tycker jag. Men om det skulle vara så att ni ändå vill ha de vita, så fixar jag ju självklart det. :)
Jag håller även på att måla ett lite större skåp, som kommer bli klart tills jag öppnar på torsdag hoppas jag.
Så länge får ni hålla till godo med dessa:
Underbart vacker trären byrå med 5 lådor
SÅLD
Bredd: 106 cm
Djup:46 cm
Höjd: 110 cm

Trären skänk med två lådor och två dörrar. (Liten spricka i högra dörren, går att spackla om den ska målas)
SÅLD
Bredd: 90 cm
Djup: 49 cm
Höjd: 113 cm
Vackra gamla beslag har skänken...


Det var ett litet livstecken från mig, bloggen har ju inte uppdaterats sedan nyårsafton. Men det kommer det att bli ändring på framöver. Det är ju nytt år och nya saker på gång!

Ha nu en riktigt skön kväll!

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Hej och god fortsättning!

    Så härligt med glatt humör och positivitet!
    Samma här minsann.
    Dessa två möbler är underbart vackra .. precis som du gillar jag vissa saker trärent oxå :)

    Ha det så gott bland julbortstädningen imorgon!

    Kram Malin :)

    SvaraRadera