tisdag 22 december 2009

Dan före dan före dopparedan...

Hej!
Har ni hunnit med att handla all julmat och köpa alla julklapparna så ni får slå er ner tillsammans med familj och vänner och bara njuta av att det är jul på ingång. För det får man inte glömma bort. Att njuta. Allt för många stressar i juletid.

Själv hittade jag de allra sista julklapparna igår och granen är klädd, så ikväll blir det julmusik, inslagning av paket och bara mys. I dag tänkte jag visa er några nya saker som jag just gjort klart...
Bedårande vitmålad bricka 250:-
Varför inte överaska någon med frukost på sängen på julafton?




Igår gjorde jag några nya fat på fot, de blir ju så söta. Fatet kommer från Villeroy & Boch

*SÅLDA*



Det var några nyheter för idag. Idag är butiken öppen mellan 12-18. Nu ska jag göra klart min första Dop-häst som jag fått beställning på. Skoj!



Må så gott!



Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar