onsdag 25 november 2009

Tenn med patina...

Hej! Nu var det en hel vecka sedan sidan uppdaterades med nya saker, men idag är det onsdag igen och då är det ju självklart med en uppdatering. :)
Jag har haft fyllda dagar, med spännande auktioner och mycket renovering. Många förknippar auktioner med sommar och sol. Kanske pga alla gårdsauktioner. Själv tycker jag mycket bättre om vinterauktioner. När man får mysa ner sig i varma kläder och ta med varm choklad i termos.
Idag är det den 25 november och om bara några dagar är det 1:a Advent. Visst har det gått fort?
I helgen kommer det att bli jul i butiken. På söndag är det ju julskyltning i stan, och självklart kommer jag att ha öppet. Hoppas att just du kikar in då...
Ljuvliga tennlampetter med patina 125:- (Finns endast 1)
Spegeln i tenn är SÅLD
(ca 43 x 26 cm på bredaste stället)

Ytterligare en tennspegel. *SÅLD*
(ca 43 x 26 cm på bredaste stället)


Mjölkkannor fyllda med enris... Stor 125:-, LitenSÅLD

Det är många som varit in i butiken och frågat om matbord. Jag har nu ett större med iläggsskivor som är klart. Men bilden kommer först när alla stolarna som hör till är klara.
Ska plocka fram ett par stolar nu i eftermiddag och måla tänkte jag.

Hoppas att ni har det bra och håll era tummar att snön kommer snart, så vi får en vit advent. Visst vore det väl underbart?

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar