söndag 29 november 2009

Julskyltning & Första Advent...


Idag har det varit Julskyltning i stan och jag hade öppet i butiken mellan 13 och 17. Och OJ vad mycket besök jag fått under dagen. Många stammisar såklart men även andra, som var nyfikna på butiken. Det var väldigt många som blev glatt överaskade när de steg innnaför dörrarna. Jag har fått så enormt mycket beröm och komplimanger och man blir lika glad varje gång. Jag trivs verkligen med vad jag gör! :)



Det har doftat pepparkakor och glögg i butiken idag och julmusiken har spelats så nu har man faktiskt fått lite julstämning i kroppen. Och vet ni vad? Jag har redan köpt flera julklappar. Så här tidig har jag nog aldrig varit!




Här hemma blir det mat nu, och sen ska första ljuset i adventsljusstaken tändas...
Jag vill önska er alla en fortsatt mysig och skön Första Advent!
Kram på er!


1 kommentar:

  1. Åh så mysigt!! =) Du har säkert fått fler kunder som kommer tillbaka. Idag är det ju perfekt för folk att upptäcka nya butiker.
    Trevlig 1:a advent!
    Kram Verra

    SvaraRadera