fredag 6 november 2009

Änglar, finns dom?

Hur har ni det så här en Fredagseftermiddag? Känner ni att helgen lurar alldeles runt knuten? Mörkret börjar falla utanför butiken och idag tänkte jag visa er lite knep & knåp som jag tillverkat under dagen till försäljning....
Gammeldags strutar av gammalt vackert papper med bokmärke 20:-/st
Kan hängas i granen, eller fyllas med godis och ges bort som present...
Mer änglar, som Hjärtan på tråd.... 50:-

Vacker text kan göra under i inredningen 10:- kostar denna


Mer änglar, på Vimpel denna gång





50:- kostar den

Fågel & hjärtan på Vimpel 50:-



Änglar på Hjärtan, dekorerar hemmets väggar 20:-/st

Gamla bokmärken är väl underbart? 20:-/st kostar dessa "tavlor"


Och så en liten vimpel igen... 50:-
Det var en liten uppdatering med vad jag har hållit på med under eftermiddagen. Nu är det lite drygt 2 timmar till stängning & jag ska börja med ett nytt projekt. Ni får snart veta vad!
I morgon kommer Sofia att sitta i butiken, för jag ska på Auktion. Hon blir mer än glad om ni kommer och besöker henne i butiken.
Jag vill passa på att önska er en härlig helg!
Kram på er!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar