tisdag 7 juli 2009

Helgens auktioner och Loppisar...

Helgen har varit fylld med roliga loppisar och auktioner. I söndags morse hann jag ut en sväng till Storsand som jag tipsade er om i förra veckan. Där bor Jenny (till vänster på bilden). Se så fint de hade gjort i en stor lada. Det fanns massa fina saker. Hoppas att det blir fler gånger....


Sen bar det av på auktion och eftersom det var bra väder var den utomhus.



Var även iväg på auktion i Måndags och fick med mig väldigt mycket möbler hem. Idag har jag haft fullt upp att slipa och måla hela dagen. Jag hoppas kunna visa upp de här på bloggen i morgon.

Här kommer iallafall några nyheter. I morgon är det ju ny vecka i butiken, jag hoppas som vanligt på många besökare...










Tvättbrädor är fina att ha som prydnad. Finns 1 kvar 120:-
Som sagt, förhoppningsvis dyker det upp fler nyheter i morgon i form av möbler. Har fått in ett rikigt fint Jugendskåp som jag ser fram emot att få färdigt. :)

Välkomna in i morgon efter 12.00

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar